2010-05-02

Veckovägning 2010-05-02

Så nu är det Maj, om 1,5 vecka har jag hållit på med VV i 4 månader, och om 2 veckor är det bröllopet :-) har 2,2kg kvar till målet som jag ville nå innan midsommar egentligen :-)

Vikt sist: 77,8 kg
Vikt idag: 77,2 kg
Viktförändring denna vecka: -0,6 kg
Viktminskningtotalt: -17,3 kg
Min startvikt: 94,5 kg

Sen oktober har jag nu gått ner 20,5kg :-) å snart är jag nere på "godkänt BMI" åxå vilket känns riktigt skönt! Nu ska jag försöka ha samma motiovation denna vecka som de sista två veckorna, det kommer dock bli lite mindre motion denna veckan tror jag för idag jobbar fredrik hela dagen och i veckan så är det ett par kvällar som är uppbokade redan. Menmen några intervallövningar borde jag komma ut på :-)

Nått som är riktigt roligt idag är att jag äntligen fick mamma att prova vv istället för GI, hon hade gått ner 4kg med GI på 15 månader så nu skulle hon prova vv eftersom det gick så bra för mig och idag var första vägningen å tro på sjutton -2,2kg!!! VV är bäst, snart kommer jag gå runt som en VVpräst å försöka frälsa folk :-D

Längd: 175cm
Vikt: 77,2
BMI: 25,21


kramar

2 kommentarer:

Pylle sa...

Bra jobbat vännen, nu är du nere på min startvikt så nu börjar ju då flåsa mig i nacken :)Kämpa på de sista kilona kommer du att fixa. Kramis.

Åsa (asali) sa...

Tänk att jag fick med dig o Elin på viktväktarlinjen :)...det känns så roligt att det funkar för alla som jag känner som nu provat det. Så ni inte ska gå runt o vara missnöjda över att jag lurat in er på nåt ;-)
Hoppas, hoppas att min förkylning o vinet, osten o kexent inte ställer till det för mig imorgon!!
Kraaam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...