2010-05-30

Veckovägning 2010-05-30

Vikt sist: 73,7 kg
Vikt idag: 73,6 kg
Viktförändring denna vecka: -0,1 kg
Viktminskningtotalt: -20,9 kg
Min startvikt: 94,5 kg

Jaha, ingen strålande vecka, men ett minus är ett minus. Blev grymt bra med motion senaste veckan men även en massa fusk å grejs så jag är inte så förvånad, bra att jag motionerade så mycket annars hade jag ju gått upp.

Har ju även kommit ner till sånna vikter så BMI ligger på en hälsosam nivå m.m. så jaa då finns det ju itne lika mycket att tappa kvar heller :-) Men nu måste jag gå ner i snitt 0,9kg per vecka för att klara målet av under 70 innan midsommar, hualigen.

Längd: 175cm
Vikt: 73,6kg
BMI: 24


//H

1 kommentar:

Veronica sa...

Men du bygger också muskler, tänk på det gumman, därför ska man även mäta :)) Och du är redan nere i sådan vikt att det blir lite segare :))

Jag hade -1,5 idag, första delmålet avklarat!! Lycklig :))

Kram mamma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...