2011-06-02

pust

pust stånk å stön, ja så låter jag mest hela tiden tycker jag men nu har jag fog för de för nu har jag lyckats trimma allt gräs i våran trädgård. Det började se ut som en djungel å då jag eg. älskar att trimma gräs så ville jag prova å se vad kroppen sa om saken :-D

Har *peppar peppar* haft mycket mindre foglossning sista veckan å även ischias å alla andra sånna krämpor har varit milda så då gäller de liksom att försöka passa på å röra sig lite å se hur man mår av de. Å det verkar gå bra, får ju panik av å sitta på en stol i trädgården med en kopp kaffe å så ser man tusen miljoner saker som jag borde kunna ta i tu med. Blir ju ingen avslappning att sitta där å kolla p eländet :-( men nu ska fredrik klippa gräsmattan så är det fint å städat där ute så jag kan ta det lugnt å njuta resten av helgen :-)


Nu ska jag göra lite grillspett å grejer innan farmorn, farfarn, pappan och barnen kommer hem för å grilla :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...