2012-09-22

datakrångel och solljus

Ojojoj vad jag skulle behöva den där nya datorn snart, eller VI skulle väl behöva den :-) nyss så bara dog den här datorn å blev helt svart mitt när jag satt å surfade runt å så började det komma massa text å knas så jag satt å lät den greja själv utan å klicka eller röra nått och den kom igång igen efter en stund så då var jag snabb att säkerhetskopiera septembers foton som jag än inte kopierat över till externa, vem vet om denna dör en dag å aldrig vaknar mer.

Hittade lite kort på pusen från början av september som jag inte visat nått av. De är tagna från den dagen då de tröskade på åkern runt huset, så härligt vackert solljus och den gula åkern!



Det var ju dock väldigt starkt solljus så kanske inte det bästa ljuset för att fotografera i men sådär härligt varmt å skönt iaf :-)

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...