2012-09-07

Testförare

När jag läste att Crescent söker testförare av deras vagnar kände jag direkt att jag ville göra ett försök. Gösta har ju nu blivit 1 år och vi behöver snart ha liggvagnen på dagis åt honom att sova i och då skulle det vara perfekt med en ny vagn med fullt liggläge men som ändå är främst en sittvagn att ha här hemma.

Efter 3 barn så är vagnar slitna och vi bor ju på landet så några små plastdäck är ignet för oss, här ska de vara stora rejäla däck som hellst är punkteringsfria!

här är vagnen jag skulle vilja prova:
Crescent barnvagnar - Compact

Denna sittvagn heter Compact och har fullt liggläge och rejäla däck!

nu håller jag tummarna för att Göstisen kan få glida runt i en sprojlans ny vagn :D

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...