2012-09-20

Snabbscrappat

Har ju en  layout som jag inte visat i bloggen. Jag gjorde denna på en lite större scrapträff här i stan i början av September. De hade en utmaning att tolka en skiss på 40minuter (man fick rensa bordet helt innan de startade klockan så det var verkligen från noll man började)

Jag var faktiskt klar nästan 10 minuter innan tiden var slut :-D

"Edit"

Jag har haft ett par månader nu av ingen scrap-shopping och att göra av med gammalt både genom att scrappa av det och att sälja det. Å på denna har jag använt papper som legat flera år i scrapväskan. Men nu har jag faktiskt gjort en beställning i en scrapbutik, tyckte jag var värd det nu efter så lång tid och det jag köpte var album, plastfickor och halvpärlor (som jag har lyckats gjort slut på nästan helt å hållet dessa månder) 

så egentligen var det ju inte så mycket nytt material jag shoppade, men istället så damp det ner ett paket i min brevlåda som jag ska Gäst-DTa med men vart?? det får ni vänta å se. 

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...