2013-01-19

Scraplift

goder morgen, i år har jag ju tänkt att jag ska skapa till fler olika utmaningar på SWE efter att ha helt ägnat mig åt skisser ifjol med bara nån annan tolkning. Så nu var det dags för en scraplift tyckte jag och dagens layout man ska lifta på SWE är helt fantastisk!! gå in å kika på den för ni blir inte besvikna. 

Jag liftade stora delar av upplägget, färgvalet och många av dekorationsvalen (fjärilar, doilie, tags, enamel dots, pilar, knapp m.m.)

"Sweet boy"

å titta, lite spets har jag åxå med, precis som på originalet :-)

Är helt förälskad i dessa "halvpärlor" som heter Enamel dots, vill ha mååånga :-)

På en scrapträff här i Bollnäs fick jag en lektion i Cameon av Jessica och fick skära ut ordet Sweet sådär fint snirkligt :-D så nu är jag ju sugen på en sån åxå :-O

Vet ni då, idag fyller jag år :-D så grattis till mig :-D 


//H



2 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Grattis! :-)

webmosterhelene sa...

Såååååå läcker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...