2013-01-13

Veckovägning

Så var det dags för första vägningen å nervöst då sjukdom gjort att jag inte kunnat motionera nästan alls! En promenad han jag med innan halsen kastade in handduken så när jag ställde mig på vågen hade jag ingen aning om vilket håll den skulle peka. Så när jag såg detta så bart jag sååå lättad och superglad! Det börjar åt rätt håll :D

Vikt sist: 81,0kg
Vikt idag: 80,2kg
Viktförändring denna vecka: -0,8 kg
Viktminskningtotalt: -0,8 kg
Startvikt: 81,0kg

Sen tänkte jag visa ett par bilder från appen jag använder mig av, viktväktarnas app där man fyller idet man äter och det finns även en hälsokoll som man klickar i vätskeintag, frukt&grönt, kalcium och nyttiga fetter i för att ha koll på att man får i sig sitt dagliga rekomenderade intag. jag gillar att ha detta som app, funkar kanon för mig! När jag skulle beställa lunch igår ute på stan så kunde jag testa å lägga in de olika alternativen i appen å då få lite hjälp å se vad jag borde undvika osv. visst man har ju koll på endel men ändå bra med en liten hjälp :-)



Å vem kan få nog av att få söta små smileys närman gjort de man ska :-D hahaha 


//H

1 kommentar:

ÅsaJ sa...

Vad duktig du är och modig som delar med dig!!! Heja! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...