2013-01-22

Slutuppgift

Som ni kanske vet har jag under hösten (och även nu i januari) pluggat två kurser på högskolan. Det är digital bildbehandling och fotografi - visuell kommunikation. terminen är inte riktigt slut än men jag har fått godkänt på alla uppgiter och prov så i fotografi-kursen är jag helt klar och har fått mitt diplom å allt :-) 

tänkte här visa mina foton som jag skickade in som slutuppgift i den kursen. Uppgiften var attt skildra människa och miljö, vad man gör i miljön, vilka människor man kan möta där osv osv. Man skulle även ha med minst en detaljbild och en etableringsbild så här kommer mitt arbete om "Bollnäs Styrkeklubb":








Jag vart själv väldigt nöjd med mina bilder då det kan vara lite knöligt ibland inne i mörka gym med massa saker som bara gör allt rörigt.

valde att ha mina foton svartvita av flera anledningar,både att de ska passa ihop med varandra, för att sartvitt med hög kontrast ökar på känslan av styrka i bilder m.m. m.m.

Så det här är en av de saker jag pysslat med under mellandagarna :-D 

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...