2009-08-27

Äpper päppel

tilda och jag hade en fotosession här om dagen, hon fotade mig och jag henne, här ville hon att jag skulle fota äpplet med henne bakom :-D min lilla fotomodell behöver inga direktiv utan poserar som en liten topp model! Tyra Banks här kommer vi :-)



Som ni ser så börjar äpplena bli stora, endel börjar även bli bra mogna, och vårat plommonträd som dignar av hundratals plomon börjar åxå mogna och med mycket mindre mask än vanligt, plockade ett helt moget hör om dagen åt fredrik å det var tydligen jättegott så nu fuinderar jag på å göra plommonpuré i mängder å frysa in ;-) ska höra med bvc-sköterskan imorgon om det är en bra idé :-)

Det är nog en månad sen Edit fick en "köpt" puré sist, älskar å laga mat åt henne eftersom hon äter ALLT! lilla matvraket, hon ska smaka allt vi äter åxå, ägg brukar hon gapa stort efter när vi har det till frukost och idag var hon helt bestämd på att hon ville ha hamburgare men där satte mamma stopp!

god natt///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...