2009-08-15

Sittbada

Gud vad skönt det är när små bebisar lär sig sitta, de borde stanna precis där, inte ta sig fram på nått vis men sitta stadigt länge. Då kan de liksom leka på ett annat vis och BADA blir ju toppen när de kan sitta bra, tänk så kul Edit har nu när hon är så stadig som hon är. Har inte haft kameran med till badrummet tidigare, har kommit på det när hon börjat bada och då är det ju inte läge att hämta den och faktsikt så har jag varit ensam varje gång eller så har inte ens jag varit hemma utan nån annan badat henne.

Älskar att bada:


Dessa underbara blå ögon, de fulkomligt strålar när hon ler, med milslånga ögonfransar :-)

leksaker i badet är nya passionen och att hålla höger hand uppåt i luften med knyten näve samtidigt som hon slår med vänster hand så det plaskar, det slår aldrig fel, så fort hon ska plaska så åker högerhanden upp i luften för att hålla balansen antar jag, hon ser helt koncentrerad ut och så knyer hon handen hårt sen plaskas det med vänstern :-p jag har självklart även filmat henne en stund i förrgår när dessa kort togs, var tvungen att filma hela plaskningen och lyckan och allt :-)




Efter Edits bad hoppade Matilda i och fick även hon plaska lite och tvätta håret m.m. sen fick jag även klippa hennes lugg :-D den hängde ner i ögonen men nu är den relativt rak (försök å klippa en treåring själva ni) och slutar ca 1 cm ovanför ögonbrynen istället.

Sist men inte minst bjuder jag på ett kort på båda mina söta tjejer, Matilda vill ju jämt hålla Edit och att jag ska fota så det är inte så svårt å få fina foton på dem tillsammans :-)



Tyvärr så log först edit massor på tre kort då tildan gjorde konstigam iner sen log tilda massor å då såg edit mest förvånad ut senn är jag väl fick edit å börja le igen då ville tilda se tv:n som stod bakom min rygg så det är svårt å få ett kort med två leenden på :-D

god natt allihopa, imorgon har vi ingenting alls planerat och det känns sååå skönt, vi kan göra det vi känner för helt enkelt, nått ska vi ju hitta på men har inga måsten :-)

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...