2009-08-16

Peace

Här kommer en av layouter som varit halvfärdiga länge, i tisdags på scrapträffen kom jag en bit till på den och igår kväll gjorde jag klart det sista alltså 3D-lack :-D så nu är den äntligen klar, den är lite olik min stil kanske är därför den tog sån tiiiid, belv liksom itne riktigt nöjd, Men nu känns det bättre efter lite konsultation på scrapträffen.

"Peace"


Foto från Edits två månaders fotografering. Valde ett papper som innhöll samam färger som i mössan fast i lite mildare färg så att säga, på det viset så poppar ju mössan mera ut från pappret fasten pappret tar fram färgerna. Stjärnan är en die till cuttlebuggen, det blir många stjärnor innuti varandra och ajg har använt dem som en och en tidigare men att ha dem helt i en bunt å knyta floss runt har jag sett inne hos Augusti73 och på denna passade detta bra som dekoration eftersom det är lite tuffare än alal dessa blommor, pärlor och spetsar som jag annars är insnöad på.

Har även gjort klar den andra som jag pillat på bra nog länge men den får ni se lite senare. Men nu har jag inget som är påbörjat kvar utan kan ta tag med nya friska krafter i Edits 6 månaders foton, hon är ju nu över 6,5 månad så då får jag ju med allt som hon gör, lär sig, runt 6 månader.

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...