2012-05-23

Kort / Card

It's not common that I do cards but my father and his wife wanted a card to send to a relative that has recived a bad message. We are thinking about her and her husband.


Jag är ju inte nån kortmakare men pappa och Ann-Sofie ville att jag skulle göra ett kort som de skulle skicka till en släkting som fått ett dåligt besked. Svårt att veta vad man ska skriva men Ann-Sofie sa direkt att hon ville att det skulle så "vi tänker på dig" 


"Vi tänker på dig" (We are thinking of you")

She loves the color blue so I made it very blue :-) I also made this card after the cardsketch at SWEscrapbook that is todays challenge. Because I'm not a "cardmaker" I like to have a sketch to get me going. 

Då hon älskar blått så vlade jag att göra kortet i mycket blått. Jag gjorde kortet efter dagens kortskiss på SWEbloggen eftersom ajg inte är så van att göra kort så är en skiss perfekt för att få igång min inspiration. 

//H 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...