2007-11-12

6*12

Hade lust att scrappa lite su efter lunch så jag provade på formatet 6*12, superkul men det går ju så fort så det är nog ingenting för mig, jag behöver ju itne scrappa snabbare utan SAKTARE, jag kommer ju itne få plats i mitt hus om jag scrappar snabbare, redan nu har jag LO:s som liggeri högar för att jag inte har råd å köpa album hela tiden. 

jaja här är resultatet iaf, har ju tänkt göra ett litet semesteralbum i 6*12 om Sorrentoresan. 

Denna är på ett roligt kort som syns bättre i verkligheten, två överfulla soptunnor där det är staplat pizzakartongerp å hög ovanpå, kändes verkligen som att man fick en fördom bekräftad där att dem äter verkligen MYCKET pizza ;-)

image356

den tog nog 30 minuter inklusive allt ;-) även fotografering och beskärning ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...