2007-11-09

Verkstad

ja julkortsverkstaden har iaf fått rulla liiite trots massa annat, först ut är fyra kort som är baserade på samma upplägg. ett upplägg som jag liftat från Paradise, jag har ju fått hem "tilda bakar" som är sååå underbar.

image345

image346

image347

image348

Papprena är Basic grey allihopa men två är Fruitecake och två är infuse. Båda stämpelmotiven kommer från Magnolia,  blad och tags från Quickutz, band från resonable ribbons, loopybrads från making memories, blommor från prima och häftklamrar från dollar store ;-)


Sen har vi två kort utan stämpelmotiv, jag har liftat ett kort som Theresa (Pysselgumman) hade med i förra årets Jultidning från scrapbooking-mm. 

image349

image350

Jag ahr ingen fern-stans så det fick bli dessa blad i stället men det funkar ju. Papper från Basic grey även här men nu är det dasher och mellow. 


och sist men inte minst ett julkort med min söta tomte på :-D upplägget på denna är liftat från ett kort som var med i scrapbooking-mm på kortskissen.

image351


Här är det basic grey-infuse och hör och häpna, det randiga är inte basic grey utan jag tror det är MME eller chatterbox, blev osäker nu, ett gammalt papper från spillbitsmappen var det iaf ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...