2007-11-17

Korttillverkning på löpande band

ja här hemma scrappas inte många LO:s per vecka. Denna vecka blev det endast två stycken. Okej för endel så är det mycket men för mig så är det lite :-D å jag tycker bara det är bra för jag är i behova av TVÅ nya album redan! eller tre egentligen för jag ska ju ha ett i 6*12 åxå... men två i 12*12.

ja iaf så är det så att min scrap-tid har gått åt till att göra julkort och ett grattiskort åxå faktiskt. Även på scrapträffen i onsdags så blev det julkort å så lite på en av de två LO:s jag gjort denna vecka. 

först ut kommer grattiskortet som sambons farbror beställde åt nån släkting som fyller 60år imorgon. Tagen går att dra ut å där står det grattis och hennes namn. 

image359

Blommorna är Sweet n sassy-Dolly som ajg har i butiken. Papper från October afternoon och stämpelmotiv från Magnolia. 

Såhär gör jag på baksidan nu när jag tillverkar många:

image360


Sen kommer en hög med julkort, jag lägger inte upp alla för endel är lite lik varandra men några får ni se:

image361

image362

image363

image364


Tomten kommer från Kortmakaren och den har jag lånat av Pylle, mestadels papper från Basic grey, från serierna "Figgy pudding", "Infuse", "Dasher" och "stella ruby". Massa Basic grey men i en salig röra :-D om det är nått specifikt papper ni gillar så tveka inte att fråga vad det heter :-)

Tagsen är en qk-die och i övrigt är det blommor som heter Sweet n sassy - Clueness (finns i butiken i början av veckan) floss från Karen Foster (i grönt och svart), blandade band från "resonable ribbons".


tack för titten och god jul ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...