2007-11-05

Hemligheten!!!


JAAAA!!! äntligen får jag berätta för er alla om vad jag har burit på för scrap-hemlighet nu i flera månader. 

Jo, idag så öppnar jag portarna till http://www.scrapbookbutiken.se/ som jag har fått överta efter Jessica eller som många av oss känner igen henne "Sagomamma". 

Så numera är jag alltså scrapbutiksägare :-D detska bli enormt roligt, spännande och utmanande och jag hoppas att ni blir lika nöjda med mig som vi alla var med Jessica när hon styrde butiken :-D 


För att fira denna dag, den 5 November 2007 när jag äntligen fick öppna butiken så har jag lite erbjudanden i shopen. Vad sägs om fraktfritt på alla ordara som överstiger 100kr som läggs fr.o.m idag t.o.m söndag den 11/11-07 kl. 23:59. Alla som handlar denna första vecka får även en liten present och en lott där vinnaren får ett presentkort på 500kr. 


image343

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...