2007-11-01

jag anar ugglor i mossen....

....å jag älskar de :-D 

ugglor har verkligen tagit över världen, itne bara på scrapping fronten utan överallt. Å jag älskar dessa varelser. Min låtsasfarmor har samlat på ugglor så länge jag kan minnas och jag tror att hon gjorde det bra länge innan jag föddes åxå ;-) så jag tänker på henne nu, vilket himmelrike hon hamnat i, som hon letade ugglor tidigare, å nu kan hon simma idem :-D


Såhär ser matildas nya pyjamas ut, som jag köpte till största delen med tanke på hur kul det blir att scrappa kort där hon har den på sig ;-)

image341




Sen om det är omodernt med ugglor om 20-30år så matilda klagar på att hon hade ugglor på sig på alla barnbilder, ja då får hon klaga, se bara på dem som växte upp på 70-talet? idag är det modernt igen, så om 30 år kanske matilda gräver upp hela förrådet för å hitta de där tuffa retor-uggle-kläderna ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...