2007-12-15

Jommas

Så nu var Jommas lillakrypins tävling avslutad och det gick superbra!! åsa/asali vann en väska :-D är sååå glad för henne :-D hennes LO var så himla fin och liiiiiiite hjälpte jag ju till emd den iaf fast det var lite de :-D 

Min LO var inte i samma klass som Åsas och inte heller i samma klass som den andra vinnarens heller så jag visste redan när jag såg bidragen att jag inte skulle vara en av de två vinnarna så jag är inte nå besviken bara glad att det är färdigröstat så jag får visa en ny LO :-D 

Har censurerat denna LO mycket nu eftersom min kompis Pylle fick dumma kommentarer om sin Bad-LO trots att den var censurerad! det finns så mycket idiotiska människor på internet!

jaja skit i de nu å kolla på min censurerade LO :-D det är ett collage över sommaren 07 kanm man säga. Jag, Matilda och Farmor Carina badade några gånger i fällviken och det var så fint väder här i hälsingland :-D

"Sommar"

image419


man skulle inspireras av en annons och så skulle man använda material från hennes shop å jag som prenumererar på hennes månadspaket använde mig av det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...