2007-12-27

Klapp-album

Ja nu kan jag ju visa julklappsalbumet som jag gjorde till min svärmor. Det är gjort efter en beskrivning som fanns med i förra årets julnummer av "Scrapbooking-mm". Svärmor blev väldigt glad och rörd :-)

image434





Jag har även gjort en LO till en kittävling inne på stellas.se jag var ute i sista sekunden att maila in den fastän den varit klar lääänge. Tänkte hela tiden att jag kanske skulle göra en ny LO eller åtminstonde ändra lite på denna för jag är inte riktigt nöjd men igår kom jag på att det var sista dagen så då skickade jag in iaf för de ska ju lottas ut nå vinster åxå så då måste den ju inte vara så fin :-D


"Matildas höstfavorit"
image440


Nu ska jag sega vidare :-D


kramar///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...