2007-12-31

10 favoriter 2007

Här kommer mina 10 bästa layouter från 2007 enligt mig själv! Det är lite imbördes ordning men vissa kan jag inte välja mellan men först kommer den jag är definitivt mest nöjd med. 













upptäckte att 5 av dessa gjordes till utmaningsresan på scraputmaningen. Kände detta även då när tävlingen pågick att jag träffade min absoluta topp i prestation precis när det var tävling, precis som idrottsmännen försöker göra till ett VM eller os ;-) så det kanske inte var så otrloligt att jag placerade mig bra då.

Dessut om så är ju "Sommarplågor" mitt finalbidrag till scrappiz stora vår och sommartävling så JA jag presterar bäst när jag får en utmaning eller tävling, får mest inspiration då. Även Påskkärring och klätterapa var till tävlingar och Piratkopieras var till skissen på SWEbloggen i våras minns jag. så det är bara den som kom 1:a som itne var till tävling eller utmaning egentligen. Å den är jag så himla nöjd med, älskar den LO:n Känns som det är ngn annan som gjort den nästan ;-)

Den gjorde jag ju med material från shopen för å visa upp vad Lace cardstock var :-D ääälskar Lace cardstock!


Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...