2007-12-02

Sista etappen avklarad

japp så var utaningsresans 10 etapper avklarade och jag måste erkänna att denna sista inte blev min bästa mycket för att det blivit väldigt stressig med en LO i veckan i 10 veckor i sträck, ingen rast ingen ro ;-) jag blev nöjd med den men jag har liksom ingen ork kvar att bry mig så fotningen blev sådär å så. brydde mig liksom inte lägre.

Kom iaf på en 9 plats och det är jag väldigt glad över. Gillar fotot på denna LO mycket eftersom det är sällan jag och sambon är med på samma kort, eller att jag öht är med på kort :-D 

Tack Elin/Pylle för att du fotade oss :-D

Temat denna gången var "Hem" vad som är hem för mig och så. Och min LO heter "Mitt HEM är där DU är"

image393

Det bruna pappret med prickar är KI memories "Pop culture - Dot candy" och scallopen är mörkbrun och båda dessa finns i shopen. det bakre prickiga är "Crate" papper och det randiga är nog My minds eye tror jag. Akrylfärg runt fotot, blommor från YouDo och rubriken är "Hem" och "DU" = Amercian Crafts thickers - "Latte", "Mitt" och "är" är KI memories mini bubbletters och "är där" är Basic grey letterstickers - "Blush" som åxå finns i shopen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...