2007-12-11

Tagpocketbook

vilket krångligt ord det var :-D

Iaf så har jag testat å göra en sån taggrej ;-) som Jenny Sandberg har gjort till tidningen Scrapbooking-mm ett par ggr å i februarinumret var det med en beskrivning hur man gör så jag gjorde en sån till min mamma som jag skickade med ett julkort till henne som en liten julklapp. De bor ca 65mil söder om oss så vi firar inte jul ihop.

Jag gjorde iaf en tagpocketbook med kort på matilda när hon fyllde 1 år. Papprena är sassafras Lass-owl pals! UUUnderbara å finns i shopen ;-)

image408


      


Jag har använt mig av material från shopen (Scrapbookbutiken.se såklart :-D ) 

Papprena är som sagt sassafras Lass, blommor från Prima, cardstocken är Canvas-White och Canvas-Pinecone, rubons från Hambly - "Out on a Limb pink" och sen är lite band å loopybrads från mina privata gömmor :-D

Ett stort tips om man vill göra en sån här är att ta först Jennys beskrivning men sen att SY massor med symaskin för det är svårt att få ett lim att hålla ihgop allt bra så jag sydde mina fickor. 


finns en ny tävling i butiken blogg nu åxå!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...