2008-05-05

Bilder från mässan


ja här kommer lite foton från mässan, om du syns på nån bild å inte vill vara med så säg till för de är svårt å veta vem alla är.

Jag håller på å sätter iordning våran monter. Sätter upp layouter som asali och pylle gjort.
image691

Här skymtar även min hjälpredda Maria :-D tack för alla hjälp!
image692

Utsikt över lokalen från våran monter innan dörrarna öppnas.
image693

Vår monter med lite kunder, även "Scrapparen" som handlar sassafras lass papper i stora lass :-D
image694

Lokalen från våran synvinkel, full med besökare och scraphönans monter rakt framför oss.
image695


"Lilla Handarbetsbodens" monter med Asali i full fart
image696

Våran monter rakt framifrån. Kattis sitter bakom montern för å kika på mina layouter osm jag hade med mig :-D Maria står där redo att hjälpa kudner och Asali bläddrar bland alla papper som inte fick plats i pappersstället.
image697


Så det var ltie bilder det :-D blev ganska nöjd med montern med tanke på att de var min första mässa som företagare. Den såg ju helt okej ut.

//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...