2008-05-30

Cirklar


ååå kolla här ett inlägg som inte är med foton :-D för nu ska ni få se ett par layouter :-D Gjorde dem till dagens utmaning på scraputmaningen "Använd cirklar" cirklar är en sån grej som går upp å ner i hur mycket det används men det återkommer alltid och är ett sånt bra sätt att automatikst föra blicken dit man vill.

Min två LO:s där jag använt mig av olika cirklar, först ut är en lo där jag klippt ut cirklar ur papper. layouten är gjord efter en skiss som jag tror det är Moma som har ritat, superfin skiss är de iaf.

"Snögummor"

Gjorde denna på en scrapträff för ett tag sen, utmanade mig själv då att göra av med ltie vinterkort, speciellt sånna små vanlgia som blivit kvar å så varj ag ju så lesspå tildans cerisa overall så därför var de en extra utmaning att scrappa dessa men jag blev faktiskt jättenöjd. Det är tildan och ester med jättesnögubben som vi byggde i början av februari.


På nästa layout har jag sytt en cirkel med symaskinen och förhöjt den med knappar:

"Tuffing"


Det randiga pappret är ett Basic grey som legat ett bra tag och som itne varit min stil men nu passade det perfekt!


Har hållt på å rensat foton hela kvällen känns de som, jag och Elin fick mängder av underbara foton idag när vi umgicks på eftermiddagen. Jag har lärt mig mer å mer om vitbalansen så jag körde med lite andra inställningarp å den idag å det gav resultat tyckte jag. Å så fastnade jag på bild åxå när elin vari farten :-D

men ajg lovade ju att ni skulle slippa foton i detta inlägg så ni kan få en ny uppladdning imorgon istället :-)


Kramar//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...