2008-05-26

Saft - nej tack!


Här kommer en layout som jag gjort till dagens utmaning på scraputmaningens blogg, det är en annonsutmaning där man ska inspireras av en annons alltså. Jag tog fasta på lite former och placeringar m.m.

"Saft, nej tack!"
 

Den här layouten handlar om att tildan hellst av allt dricker mjölk och finns inte det så är det vatten som gäller, saft har hon inte så mycket till övers för, de kan gå ner i brist på annat men hon frågar oftast efter mjölk.

Kände man mig när jag var liten så vet man att jag var ganska lika, fast jag drack inte mjölk utan ville BARA ha vatten så på kalas å annat vart de helt bedrövade att jagi nte ville ha saft eller dricka, stackars barn får bara dricka vatten. Endel trodde att jag inte FICK dricka dricka för min pappa så då kollade de argt på honom :-D men jag är fortfarande lite lika, de ska hellst vara kallt å härligt vatten.

Tandläkaren blev iaf nöjd med tildans val ;-)

Stjärnorna på layouten är min alldeles nya cuttlebugg die som jag köpte i huddik :-D de är utstansade i "Canvas - java" å sen ahr jag 3D-lackat dem, är helnöjd med dem! Har använt dem på en till lo åxå redan men den har jag skickat in på annat håll ;-)

Papprena är nya från making memories och är verkligen en ny favorit hos mig! var ner och köpte ett nytt av det turkosa med blommor på eftersom ajg gjorde av med nästan hela på denna. Rubriken är utstansad även den, med "blossom grand" och "moxie skinnimini"


kramkram//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...