2008-05-27

Picknick på dagis och Mikaelas fotofredag


Ja här kommer lite foton igen, både från dagispicknicken vi var på idag och så har jag provat på det foto "tips" eller "utmaning" eller vad man ska kalla de för som Mikaela  delade med sig av i fredags på SWEbloggen att fota udner den "gyllene timmen" gärna i motljus.


"De tre musketörerna fikar"







Å så mina tappra försök att fota på kvällen, mitt annars självklara motiv sover och den tid då det är som bäst att fota "gyllene timmen foton" gick åt till att lägga den lilla fotomodellen så ni får se lite äppelträd och min vackra nuna ;-)








(fortsätter läsa instruktionsboken till kameran, läser på moderskeppet OCH pillar i PS-C3 extended samtidigt så tillslut upptäcker jag att jag letar efter menyn i PS istället för i kameran, det finns inga inställningar för autofokus i PS jag lovar ;-) )

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...