2008-05-23

Sandpapper/nagelfil


Ja att sandpappra eller fila på layouer är något jag gjort ofta på senaste tiden, oftast så sandpapprar jag fotots kanter så att de blir lite slitna och det blir osm en fotomatta. Själv använder jag en fil som följde med en förpackning chipboardbokstäver en gång men har ni ingen sån så leta reda på ltie sandpapper, en nagelfil eller nått raspliknande :-D

Dagens utmaning på scraputmaningens blogg lyder alltså, använd dig av en fil, ett sanpapper eller liknande på din layout och här är den lo som jag bidrog med:

"Påsken 2008"
image720
gjorde denna som ena sidan på en dubbel där "Påskfin" blir den andra sidan så jag använde spillbitarna från påskfin till denna LO plus att ajg använde samma färgp å CS i botten och lite samma dekos. Om ni inte minns påskfin så kommer den här:

image721

Den kommer sitta till höger å den övre nya lon kommer sitta till vänster.


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...