2009-07-24

Grattis

Idag fyller pappan i denna familj år, å dagen börjades med lite sång och ett paket sen en ordentlig familjefrukost, pappan tog ut lite sovmorgon så vi kunde ha en riktig "helgfrukost" med ägg och alla samlade.

Ikväll kommer lite släkt å vänner på tårta och kaffe, inget stort kalas då han inte fyller jämnt :-)


Dagen idag har alltid firats mycket i min släkt, inte är det bara min sambo som fyller år idag utan även min farfar fyllde år idag och många på min sida har namnsdag just idag :-) Min syster och mormor ann-sofie är två av dem som vi firar idag på Kristina-dagen :-)

Grattis till er allihopa!!! även dig där uppe bland molnen farfar :-)



Idag skulle även ha tillhört en till släkting men hon togs ifrån oss på tok för tidigt men ävn henne sänder jag alltid en tanke idag den 24 Juli. Men du är nog med min farfar och din gammelfarfar nu Lilla E.



///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...