2009-07-08

Scrappat

Efter lördagesn vinscrapp är verkligen scrappsuget på gång igen :-D har 3 LO:s att visa er plus att jag har en till som ajg tror är klar men som jag inte fotat än :-)



En midsommar layout till Edits album :-) den visade sig bli svårscrappad, gick sååå trögt men nu är den ju klar iaf. På denna har jag för första gången använt mig av mitt alldeles sprittnya "Washington" alfabete, jag köpte det begagnat för 800kr men det var sprittnytt inte ens foamat :-D




Denna gjorde jag i lördags hemma hos Åsa. En bara för att LO med foton på Edit, till vårat familjealbum.



En lo till Edits album med foton på första gången hon verkligen höll upp huvudet. Å nu rullar hon både till mage och tillbaka till rygg och börjar sitta lite lite granna :-) På denna LO har ajg inspirerats lite av en LO som Webmosterhelene gjort som heter "Flyg"

Har som sagt en till LO som typ är klar, på den har jag åxå använt Washington och jagär såååå nöjd att jag köpte det, är verkligen "jag"

//H
"En liten blomma"

"090516"

"Hålla upp Huvudet"

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...