2010-03-31

Julkul

Här kommer min andra layout som jag skapat med papper från paper loft. Korten är från andra advent då vi var till hembygdsbyn i Rengsjö/Hälsingland. Barnen får träffa tomten, baka tunnbröd, pyssla, åka häst och vagn m.m. jättemysig tradition som jag vill föreviga och då det itne var de minsta med snö på andra advent här hos oss så passade dessa papper perfekt, lite höstiga och ändå vintriga :-)


"Julkul"


Det ljusblå bakgrundpappret är "Paper Loft - BC - Fly Fishing" sen under fotona har jag baksidan av pappret: "Paper Loft - BC - Forest", framsidan av det pappret har jag använt i chipboarddekorationen upptill på layouten.

Detaljbild på chipboarddekorationen, pappret med fina träd på och lite andra dekorationer från stellas:


Allt material kommer från stellas.se

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...