2010-03-14

Veckovägning 2010-03-14

Så är det söndag igen och dags att kliva upp på vågen, hade bara 0,2kg kvar till 10kg tappade så det kändes bra att så pass lite skulle ändå göra mig glad :-) allt utöver -0,2 skulle kännas som bonus, men jag fick ju till det bra med motion hela veckan plus att vi ätit vv mat flera dagar så jag hade lite förhoppningar om att tappa kanske 1kg.

Vikt sist: 84,7 kg
Vikt idag: 82,9 kg
Viktförändring denna vecka: -1,8 kg
Viktminskning totalt: -11,6 kg
Startvikt: 94,5 kg

Gryyyymt känns det, bara 3kg kvar så är jag under 80!!!! skitnöjd känner jag mig å nu har jag ju alltså gått ner mer än 10kg sen jag gick med i VV! Tog på mig min röd/svart/vita tunika igår å den hängde som ett helt lakan på mig :-o armarna så hemska ut så fredrik fick mäta runt armen å det var 31cm precis som sist jag mätte så det är ju 3cm mindre runt armarna och den tröjan kanske jag inte använt sen jag gick ner i vikt. Så då passade jag idag på å ta "10kg mindre Hanna" mått åxå:

Överarm: 31cm (-3cm)
Höfter: 113cm (-9cm)
Byst: 108cm (-3cm)
Midja: 87cm (-9cm)
Lår: 66cm (-7cm)


//H

2 kommentarer:

Åsa (asali) sa...

Grattis, grattis :)
Jättekul att det går bra för nån av oss iaf. Jag kommer nog att få ett plus imorgon oxå, trots mer motion än vanligt :(
Känner att hela kroppen känns uppblåst o jag t.o.m ser tjockare ut än jag gjort de senaste veckorna. Skulle nog behöva ett ordentligt "magras" om jag över huvud taget ska få nåt resultat på vågen. Vet inte alls vad som är felet längre. Inte kul alls. Glömmer bort att väga maten och räkna points oxå så jag kanske har ätit alldeles fel oxå även om vi äter ungefär samma som tidigare. Kan ju ha ätit antingen för mycket el för lite.
Blä iaf...vad ska jag göra????

Pylle sa...

Kikar in för att säga tack för promenaden i kväll den var så härligt så, gillar verkligen den stunden med dig. Körde lite situps och armhävningar med Ester efter att du gått. tack för att du är så bra på att peppa. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...