2010-03-29

Stellas-kit

jag fick hem papper från en tillverkare som jag inte skapat med tidigare nämligen "Paper loft" och det var härligt jordnära färger som passar superbra till både höst och vinterkort eller varför inte till nått fint kort i sepiatoner. Ja helt enkelt så passar dessa papper till många olika teman och foton.

först ut kommer en layout som jag har liftat upplägget på från en layout som en tjej som kallar sig för Pylle på internet har gjort. här är min:

"ZZzz"

Helt perfekt att göra av med lite Z :-) inte alla Z ser ju bra ut som N ;-) ett litet tips är ju att ENDEL z:an går att använda som N men annars, gör en sov-layout!

Jag har använt två remsor av papprena "Paper Loft - Grandmas - Tatting" och "Paper Loft - BC - Forest". Alfabetena är från basic grey, cirklarna har jag ritat genom att lägga en tallrik i lämplig storlek på layouten och rita runt den å så flytta den några mm å rita igen osv. På cirklarna har jag satt halvpärlor.

Lite blommor, band och två chipboardhjärtan som dekoration.

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...