2010-03-21

Veckovägning 2010-03-21

Hade inga större förhoppningar idag, känner mig som en spärrballong eftersom mensen ska komma typ idag och så har det slunkit in fikabröd och lite vin å öl så jag ställde förhoppningen på -0,2 för vid -0,2 har jag gått ner 15kg sen i oktober, tänkte det var ett bra delmål.

Vikt sist: 82,9kg
Vikt idag: 82,3kg
Viktförändring denna vecka: -0,6 kg
Viktminskning totalt: -12,2kg
Startvikt: 94,5kg

Verkligen superskönt att se ett så bra minus på vågen denna vecka. Siktet står självklart på 80kg-gränsen och NÄR jag ska pasera den. Är bjuden på möhippa med "poledance" klass och bada bubbelpool den 17 april och tills dess hoppas jag på att ha gått ner åtminstonde under 80kg :-) känns lite bättre å visa sig då ;-)

//H

2 kommentarer:

Pylle sa...

0,6 är jätte bra Hanna och den här veckan har det ju inte blivit lika mycket motion heller och plus kalas med en masssa goda frestelser ;)
Hoppas vi får till många härliga promenader till veckan. ÅÅ du ska se att tills dess ska vi kämpa och komma ner till jämna siffra. Kramis

Åsa (asali) sa...

Ååå bra jobbat!
Tänk...snart är du under 80 kg...wow!!!
Hoppas, hoppas, hoppas vågen är snäll mot mig imorgon Det tycker jag att jag är värd ;-)
Tacka för alla kämparord som jag får från dig!!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...