2011-01-04

Första

har faktiskt köpt en allra första sak till bebisen i magen. Behöver ju inte köpa så mycket saker (bara bilbarnstol typ) men denna filt var jag sugen på redan innan jag visste att jag var gravid, den är så mjuk å go å fin :-)

Så fick jag ett mail här innan jul att den nu var på REA så då slog jag till, så jag har en filt att ta med till BB även för denna bebis, bara för man har två storasyskon så måste man ju itne ärva ALLT hela tiden, å snuttefilt är kanske inte så fräscht om de går i arv :-D

Edit har dessutom gått tillbaka till sina snuttefiltar litegran :-D Efter att inte haft dem alls på ett halvår så börjar hon ropa efter en på kvällen och när hon ser sin brun/turkosa som hon fick på bb så skriker hon rakt ut "MIIIIN SNUTTEFIIIILT!"



Det värsta illamåendet har iaf lagt sig lite de senaste dagarna, blir mest när jag åker bil eller är jättehungrig nu och tröttheten har varit ganska bra i flera veckor så just nu märks det mest på att jag lagt på mig vätska så jag får märken av strumpor m.m. plus att det drar i ljumskarna då och då och lite annat smått å gott som jag märker av :-)

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...