2011-01-23

Under 200

Ja nu har nedräkningen inför bebisens ankomst kommit ner under 200 dagar :-) men jag tror ju att de är sådär 203dagar kvar :-p

Jag är mitt i vecka 12 just nu, (11+4), och mår ganska så bra om ajg får säga det själv, visst känns det att jag är gravid, kommer lite foglossning om jag går långpromenad och så är de ltie annat smått å gott men i det stora hela mårj ag väldigt bra just nu, inge illamående eller trötthet och jag sover hela nätterna och behöver inte springa å kissa hela tiden m.m. m.m. det är bra helt enkelt :-) magen börjar ju ploppa ut lite åxå som ni ser i inlägget nedan, lite tidigt att ha en kula men kanske beror det på att jag är så pass mycket smalare denna gången än de tidigare gångerna så magen syns tidigare, eller så är de trillingar ;-) haha nä de tror jag inte.


Har nedräkning inför när vi ska på ultraljudet, har ju inte fått se "Gösta" än så jag längtar massor även om de är drygt att behöva åka 20mil för å göra det.

Kram på er allihopa nu ska jag lägga minsta dottern för middagslur och efer det ska vi på kalas :-D

//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...