2011-01-08

Vikt å mått

ja jag kommer väl informera lite här inne åxå om hur vikten uppåt ;-) och sen när lilla fröt kommit ut så har jag som mål att väga lika mycket nästa nyår som jag gjorde detta :-)

Detta nyår vägde jag 72,7kg! det blir mitt mål nästa höst!

lägger in dagen mått här åxå, inom första parrentesen står förändringen i cm sen jag var som störst och inom andra parrentesen står förändringen sen jag blev gravid :-) så håller jag lite koll tänkte jag :-):

Överarm: 28cm (-6cm) (+0,5cm)
Höfter: 106cm (-16cm) (+5,5cm)
Byst: 104cm (-7cm) (+6cm)
Midja: 82,5cm (-13,5cm) (+6,5cm)
Lår: 59,5cm (-13,5m) (+-0cm)

märks på måtten att magen är enormt svullen och börjar puta och brösten har svullnat massor.

Så stora förändringar på måtten men endast +1,6kg iaf.

///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...