2008-04-23

2 ljus


Äntligen kom mitt bidrag till stella.ses stora kittävling upp på deras blogg så nu kan jag visa den för er. Jag började bli orolig för att mailet inte kommit fram med tanke på att de verkade som de hade laddat upp alla bidrag så jag maialde å frågade jenny om det.

Tydligen så hade hon missat mitt bidrag :-O så de var ju tur jag mailade så om DU har skickat in men det inte finns upplagt än, maila å kolla så det itne är fler som fallit mellan fingrarna för det är lätt hänt med så många bidrag.

Först ut kommer layouten, "2 Ljus":

image666
Supernöjd att jag redan fått en födelsedags LO gjord med tanke på att hon blev 2år och 1 månad IDAG å denna gjorde jag ju för ett par veckor sedan. Annars bruakr sånna "måste los" bli liggandes lääänge. Vill ju göra nån mer iaf en till hennes album åxå men pressen minskar när man gjort en iaf.

Det är lite kul med denna LO för jag gjorde den måndagen för 1,5 vecka sedan på kvällen, satt och hade valt papper, foton och börjat men fastnade lite vid upplägget så jag gick ut på scrappiz galleri å såg en LO som var så fin med en riven remsa och en cirkel, Har kollat nu och det är "Emso" som gjort den layouten så jag tog ltie inspiration och gick upp och fortsatte.

Dagen efter surfade jag runt efter att ha fotat min lo och hittar SWEskissen, den är ju jättelik min LO och det visar sig att Emsos layout som jag inspirerats av var ju gjord efter den skissen som inspiration :-D så jag har omedvetet scrappat efter den skissen ;-)


Jaja, iaf, för att vara med i kittävlingen så skulle man ju använda två mönstrade och två dekorationer ur paketet och jag har använt 3 mönstrade, det bruna i botten är baksidan på et mönstrat och det gröna som är cirkeln och de utklippta cirklarna är fram och baksida av samma mönstrade papper och det vitmönstrade i mitten är ju ett åxå :-D alla tre från "American Crafts". De dekorationer jag använde var Zigzag bandet och journalingtagen. Å så var alfabetet med i mitt andra kit :-D


Nu ska jag sova :-D god natt///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...