2008-04-14

Påskfin

Nu kommer en till layout :-) å senare kanske ni får se de nya gardinerna på plats :-O svärmor har varit här å hjälpt mig idag så jag har sytt å donat å fått upp dem men de kommer senare ;-)

Men först kommer min nya layout som jag skapat till en lifttävling med påsktema på Lilla Handarbetsboden. 

"Påskfin"
image639

Tänka sig att "Two scoops" skulle vara användabara för en gångs skull åxå, de passade ju faktiskt till påsktemat MEN annars så är de inte min stil med så bleka å trökiga färger :-) 



Vill åxå påminna alla om att ikväll kl. 21:00 tända ett ljus för lilla Engla med familj. Låt ljuset och värmen stråla ut från våra fönster för att visa att det finns godhet i denna värld som ibland verkar vara full av ondska och hat.

//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...