2008-04-26

Vacker i vintersolen


Nu kan jag visa en layout som jag gjort till scraputmaningen, den är efter skissen som visas idag i bloggen så kila in dit ifall ni vill se skissen å de andra brudarnas tolkningar av den.

"Vacker i vintersolen"
image675

Älskar denna LO för jag tycker så mycket om fotot, plus att den får mig på så bra humör pga alla härliga färger. Att vecka band är ju lite av en fluga som pågått denna vinter å det är faktiskt jättekul. Här har jag fäst alla vecken med gluedots för jag orkade inte sy å jag tyckte häftklamrar kan förstöra känslan på denna. Men annars så är det alltså de tre sätten jag fäster veckade band på, antingen så syr jag med symaskin å veckar in bandet "pö om pö" under pressarfoten eller så häftar jag med häftapparaten eller så gluedots.

3D-lack på hjärtat som är från Heidi Swapp, även blingisarna är Heidi swapp och alfabetena i rubriken är två olika thickers från American Crafts, "Giggles"(rosa) och "Legwarmers"(Bruna).


Nästa helg är det dags för mässa i gävle, TJOOHOO! Vill du ha mer info om mässan så skriv det i din kommentar å lämna mailadress så kan jag maila vägbeskrivning, öppettider m.m.


//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...