2008-06-01

2 år


För 2 månader sen fyllde ju min lilla tjej 2 år och sånna kort som man "måste" ha med i albumet brukar de ta längst tid att få scrappade som födelsedagar, jular och andra högtider. men nu kan jag berätta att jag är klar :-D jag har dessutom gjort mer än 1 LO!! :-)

För ett tag sen fick ni ju se "2 ljus" som jag gjort och den ska vara i familjealbumet men jag har även gjort ett par andra som itne kan visas ännu och så denna som jag ska visa nu som är efter en skiss inne på scraputmaningen. Denna LO är 2års layouten till Matildas album så därför står lite vikt å längd å grejer med på den åxå.

"2 år"


En ganska enkel LO med papper och journalingruta från making memories, 2:an är stämplad med foamstamps och "år" är skrivet med bokstäver från KImemories som jag målat i den färg jag ville ha. I övrigt lite bling från Heidi Swapp, blandade garner och band, en klammer som var jättegammal så jag minns inte vart den är ifrån och en fotoankare som jag vann för längesen så den minns jag inte heller vad det är :-D

Under det översta kortet i överkant har jag satt ett Zickzackband så det blir lite som en scallop, det är en rolig detalj å speciellt för mig som samlade på mig mängder av sånna band när de var moderna, nu känns de inte lika roliga längre.


ja just de, ser ni att jag använt ljusrosa chalk :-D


Idag har vi haft 30 grader i skuggan ungefär så jag och tildan tog på morgonsidan vagnen upp till Elin och ester och så har vi varit där å brudarna har badat i Esters pool, vi har druckit massa vatten å pratat så helt plötsligt hade hela dagen gått :-) superskönt å trevligt.


Nu ska jag dega lite på soffan///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...