2008-06-08

Layouter


Ja jag kan ju visa er ett par layouer :-D den första har jag gjort till webmaran på scrapaddicted, det enda bidraget jag gjort för de har varit alldeles för fint väder för å sitta å scrappa men denna gjorde jag igår kväll när jag var ensam hemma.
Har länge tänkt göra en LO med denna titel och nu när Lilys skiss var så fin och jag kom å tänka på detta papper eftersom hon hade ne kvist med på sin skiss.

"Visst finns mirakel"

Min lilla sötis för ett år sen snart. Denna förstoring har ju fått lega länge i fotolådan men nu passade den så ra till titel och papper. LO.n glittrar jättemycket då det är glitteri pappret och så har jag glittrat alla bokstäver och så har jag satt blingstenar på grenarna m.m.


Den andra var till lördagsskissen på scraputmaningens blogg:

"Gudden"


Gudden sa tildan istället för gubben i vintras till alla snögubbar. Här är vinterns första snögubbe.


Blä nu mår jag illa som en tok för det drar in nån jättekonstig lukt här som är en blandning av grisbajs och bränt och syren. I vanliga fall luktar ju syren gott men nu gör den bara att lukten blir ännu mer kompakt :-( å jag som ändå mår illa :-( hoppas sambon kommer så vi får äta middag snart för det är ju det bästa mot illamåendet!


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...