2008-06-28

Molvärken


Ja molvärken +smärtan jag känt varje kväll i ett par veckor och ännu mer nu sista dagarna då jag även blött börjar jag fundera på om de är väldigt tidiga samandragningar :-/ Har haft mycket molvärk i stötar idag och ltie igår, speciellt när jag är uppe och rör mig.

Förra graviditeten gick ju supersmärtfritt och att behöva ta de lungt kom ju mest på slutklämmen då jag kudne få värre med ischias om ajg lyfte för tungt men NU!!! redan i vecka 10 hålla på å tänka på å itne lyfta tungt? hur ska detta sluta?

Håller mina tummar för att det är något tillfälligt och att det går över för ett tag i mittendelen av graviditeten iaf.

Har blött hela dagen idag åxå, inte lika oroad nu när jag fått se att bebisen lever MEN om det ska fortsätta såhär så tänker jag kräva regelbundna läkarbesök, hellst med UL åxå så man får se att allt står bra till. De hade ju kunnat se bebisen med vanligt UL redan nu MEN de vill kolla med VUL när det är så att man blöder eftersom de kan se varifrån man blöder åxå med ett sånt.

På måndag ska jag ringa och prata med min kurator och boka in första träffen med henne, ska då även kolla om hur man kan byta BM å om jag kanske kunde få hjälp med de :-( vill gärna prata av mig med henne om Varförjag vill byta för å se hennes reaktion på hur jag tycker bm har betett sig :-(

Har scrappat lite åxå, ska se om de blir en tilluppdatering redan ikväll kanske :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...