2008-06-03

Kan inte hålla mig längre...


.... måste visa er denna LO nu, kan inte hålla på den nå längre:



"Våran lilla tjej ska bli Storasyster"
Ja det är sant :-) om allt går som det ska så kommer Matilda bli storasyster i Januari. Det är fortfarande väldigt tidigt (bara vecka 7) men vi kände inte för att vara lika hemliga denna gången så det är ju fortfarande väldigt riskabelt men jag tänker inte gå runt å hänga upp mig på det utan njuta av att vara gravid och lycklig istället.


Så nu kanske ni kommer lessna å min blogg ifall ni inte gillar graviduppdateringar :-) för de blir nog ett par sådana.

Endel av er har misstänkt detta så det kommer kanske inte som en chock men kanske någon bli överaskad iaf :-o 


Layouten: Jag hari nspirerats av Moma att ha röda blad bakom det trädet och hela LO:n kanske är lite "moma" i färger å så :-) Rubriken är dymo och Studio.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...