2009-05-25

Jag är redo nu mamma

oj vad förvånad jag blev igår :-o min lilla Tildis chockade oss alla.

När vi kom hem från Åsa och Ellen så gick Matilda med bestämda steg till sandlånda, så jag öppnade den åt henne men hon tog helt enkelt en hink å sen gick hon igen, jag följde efter å vart väldigt nyfiken vad hon hade på gång, inte ett ord sa hon.

Upp för trappen in i sitt rum sen kom hon ner igen, med alla sina nappar i hinken

"Jag ska ge napparna till räven" sa hon, "är du säker" han jag bara säga då avbröt hon mig å sa "Jag är REDO nu mamma!"
Så det var bara å haka på, ut i skogen, hittade ett stenröse, där sa matilda att rävarna bor så där hällde hon ner alla nappar i ett hål mellan stenarna.

Med tanke på hur snabbt hon bestämde sig så blev jag väldigt nervös inför kvällen och natten, men vet ni vad, itne ett PIP inte ens en fråga efter nappen. Hon vaknade en gång på natten å var ltie småledsen så då trodde jag hon ville ha nappen, när jagk om in till henne så sa hon bara att hon ville ha pettson sen somande hon om på några sekunder.


nu har alltså Matilda slutat med napp, pang tjong bara!


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...