2009-05-17

Nyklippt

just ja, tildan började klaga på att "jag ser luggen mamma" å jag som funde3rat på å spara ut hennes hår lite tyckte de kändes onödigt med frisörbesök när det bara ska topp-klippas så jag klöpp henne iförgår kväll när hon badade. Hon var duktig men ajg klöpp ju bara ltie provisoriskt så skulle jag se sen när de var tort å föll åt det håll det brukar om det var nån toffs nånstans.

så här söt var hon iaf när hon var nybadad, nyklippt och hade nyklippta naglar m.m. en riktig genomgång helt enkelt :-p




nu börjar dopet verkligen närma sig med stormsteg :-o känns lite jobbigt, är inte riktigt laddad å sugen på att ha 70 gäster menmen det ska  väl överlevas det åxå :-D

på tisdag ska jag både till frisören och så kommer prästen för å prata igenom dopet med oss.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...