2009-05-17

Scrapträff

Idag var det scrapträff i hudiksvall, jag, Åsa, Maria Li och Annika for iväg imorse, vi lämande av Matilda hos sin morfar i Rengsjö å sen for vi uppåt.  jag han göra två hela layouter :-p från t.o.m val av foto. Den ena är till stellas.ses sunny days tävling så ska kolla om jag ska ha dit datumet bara å sen fota så ska ni få se, och den andra gjorde jag efter skissen inne på veckans skiss, Helena hade skrivit ut den skissen å delade ut så den blev det en LO till.

Å nu har jag lämnat scrapgrejerna i bilen för jag ska ju på scrapträff imorgon kväll åxå :-p då är det dags för en träff hemma hos Elin :-) får se vad det blir då.

Nu sitter jag här ensam hemma med ungarna, tror fredrik jobbar lite och jag är sååååå scrapsugen men orkar inte bära in alla saker å packa upp för å packa dem imorrn igen, nä de är bättre om ajg hittar nått å kolla på på tv eller nått.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...