2009-05-04

OKEJDÅ!!!

haha efter mycket tjat och liiite ansträngning från min sida så är nu de första 2 LO:sen till Stellas sunnydays tävling uppladdade på stellas forum så nu kan jag blogga dem. först ut är den valfria layouten. Det blev den första jag gjorde, blev helt enkelt massa inspiration och jag ville itne låsa mig till nån annan utmaning.

Inspiration kommer även från Maria Li:s layout som ni hittar HÄR.

Min valfria LO heter "Sötast":


ramen och det orangea pappret är från mitt pink paisley kit. Alla fem brads är åxå från kitet. Det blev min allra första LO med minirosor på :-)

Detaljbilder:



Sen den andra är till "skissen" som jag tolkat lite såklart MEN den är väldigt lik skissen ändå tycker jag :-D

"Bekymrad i badet"


Här är båda papprena från kitet, blomman, braden och cirkeln under braden och rutan som datumet står på är alla från kitet. Rub-onsen fick jag in min vinst i en stellas tävling och jag har 3D-lackat själva cirklarna på den.

detaljbilder:



perfekta papper till bad-los speciellt denna turkosa balja :-D



nu blev ni glada va?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...