2009-12-17

Inkido

I december sponsras swe-bloggen av grossistföretaget Inkido

Lite information om Inkido:
Inkido är ett svenskt grossistföretag som designar och tillverkar motivstämplar och scrapbookingprodukter.
I deras sortiment hittar du kort, kuvert och papper i både klassiska och moderna modeller samt ett ständigt växande hobbysortiment för scrapbooking och kort tillverkning.
Företaget startades 2005 och finns i Göteborg där de har både lager och produktion
För inspiration kika in på deras blogg http://inkido.blogspot.com/ och för produkter http://www.inkido.se/

Jag fick äran att skapa lite med material från Inkido och nu tänkte jag visa er här i bloggen åxå :-)


I paketet som landade i min låda fanns det ett underbart minialbum i form av ett hjärta, i två av albumbladen var det även utskuret ett hjärtformat fönster så man fick se lite av vad som fanns på bladet bakom


Det var även med en hel hög av Inkidos underbara stämplar, i minialbumet har jag använt en snöflinga, en swirl, "Jul kramar", en stjärna och en kvist.




Pappren jag använt är extra roliga då de är på svenska så det står God Jul istället för Merry Christmas :-)


På de embossade swirlsen har jag satt små halvpärlor:



Jag passade även på att dekorera några tändsticksaskar att ge bort såhär i juletider, på den ena har jag stämplat med en "God Jul"-stämpel som jag embossat i guld:


Smårosor som jag blingat till med lite guldembossingpulver:


Helt underbart material att arbeta med var det och jag har gjort fler och fler tändsticksaskar och kort nu med deras härliga stämplar, "julkramar"-stämpeln blev en klar favorit!


///H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...