2009-12-06

Nått bra

Ja jag måste ju försöka fokusera på vad som är bra nu känns det som. Jag försöker ju röra på mig mer och mer även om jag inte har börjat med nån diet eller nått program av nått slag så håller jag lite koll på vågen. Vill inte skriva ut i bloggen vad ajg väger eller så men jag har räknat ihop lite iaf

började lite smått med mina promenader i oktober så den månaden (från mitten av månaden ungefär) blev det 12 långpromenader. I november blev det 16 stycken plus ett par gånger på crosstrainern och hittills i december har det varit dåligt pga sjukdom och ryggvärk men 2 promenader har det blivit iaf.

Hittills har jag iaf gått ner 2,8kg (men bärjade inte väga mig fören i november) väger mig inte speciellt ofta och har kommit fram till att jag alltid väger mest på måndagar av alla dagarna i veckan :-D kan bero på att vi äter hämtmat på söndagarna :-D

Sen har jag verkligen märkt att när jag ska få mens eller har mens då väger jag ca 2kg mer än annars, å så har det alltid varit, jag verkar lägga på mig mycket vätska m.m. just då, vet att alla säger att vikten svänger lite då men att det är så mycket :-o

ä nu säger ryggen ifrån så jag ska nog strecha lite eller ta fram spikmattan en stund.


//H

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...